Bestuur

Ons team

Bestuur

In 2023 is de Nederlandse vereniging Retromopsen opgericht door enkele fokkers die de opbouw van een gezonde variant van de mopshond in goede banen willen leiden. Het doel van de vereniging is onder andere zorg dragen voor een duidelijke rasstandaard en richtlijnen ten opzichte van gezondheid. Fokkers die aangesloten zijn bij de vereniging kunnen dit gebruiken als houvast bij het selecteren van de juiste fokdieren die voldoen aan het fokbeleid van de vereniging en de Nederlandse wetgeving.

De vereniging valt onder stichting Dogsconnected. Een samenwerkingsverband van fokkers van verschillende rassen waar gezondheid op 1 staat. De vereniging valt dan ook met de KVK en het rekeningnummer onder die van Dogsconnected.

Heeft u vragen over de vereniging of het bestuur dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier of via info@nederlandseverenigingretromopsen.nl

Meranda SterkVoorzitter, Bestuurder, Database & Email-beheerder
Arjan SterkBestuurder