Huishoudelijk reglement

• Contributie is vastgesteld op twintig euro voor één verenigingsjaar voor leden die tevens fokker zijn.
  • Nieuwe (fokkende) leden die na 1 juli worden toegelaten, zijn over het lopende verenigingsjaar slechts de helft van de contributie verschuldigd, mits zij gelijktijdig de jaarcontributie voor het volgende verenigingsjaar betalen.
  • Indien een fokkend lid ook lid is van Stichting DogsConnected dan ontvangt dit lid 50% korting op het lidmaatschap.
  • Een lid dient ervoor te zorgen dat de contributie tijdig is betaald voor het volgende jaar, uiterlijk in de eerste week van het nieuwe verenigingsjaar, anders zal desbetreffend lid verwijderd worden van de site.
  • Niet fokkende leden kunnen zich als lid aanmelden en mogen de hoogte van de jaarlijkse donatie zelf bepalen.
  • Het contributiegeld kan betaald worden via de website voor leden.

Voordelen lidmaatschap;

• Fokkende leden mogen zich als fokker registreren op onze website mits de contributie wordt voldaan.
  • Leden die als fokker staan geregistreerd mogen hun dekreuen gratis op onze website plaatsen.
  • Leden die als fokker staan geregistreerd mogen hun nestje gratis op onze website plaatsen.
  • Leden die als fokker staan geregistreerd krijgen korting op de gezondheidsonderzoeken van Laboklin, mits ze een bewijs van lidmaatschap meesturen. Deze wordt opgestuurd na betaling contributiegeld.
  • Link: Laboklin
  • Leden ontvangen 4x per jaar een nieuwsbrief met o.a. daarin updates over wetgeving, nestplanningen, pups, (nieuwe)fokkers.
  • Mogen deelnemen aan evenementen van de Nederlandse vereniging retromopsen.
  • exclusieve kortingen op (web)winkels.
Twix van Dexterous Rascals