Registreren

Lidmaatschap Fokker

Ben jij ook een fokker van de retromops, of wil jij hier mee starten? Pak het dan direct goed aan door lid te worden van de Nederlandse vereniging Retromopsen. Via onze vereniging heb je als fokker toegang tot de exclusieve fokkerspagina met o.a; beoordelingsformulieren, de webshop voor bijvoorbeeld afstammingsbewijzen. Verder is er de mogelijkheid tot het plaatsen van dekreuen of nesten én wordt je kennelnaam geplaatst op onze website onder de aangesloten fokkers waardoor potentiële toekomstige puppy eigenaren je kennel beter kunnen vinden. Ook kan je gebruik maken van tips en adviezen van collega fokkers, kan je altijd steun verwachten bij eventuele problemen rond bijvoorbeeld de geboorte van pups. Ook krijg je korting op DNA testen via Laboklin.

Meer weten over de vereisten om aangesloten fokker te worden bij de Nederlandse vereniging Retromopsen? Kijk dan even naar ons fokreglement en huishoudelijk reglement.

Na aanmelding nemen we het ingevulde formulier door. Na goedkeuring ontvang je van ons inloggegevens voor de fokkerspagina op onze website.

Noah van Dexterous Rascals
Aanvraag lidmaatschap