Evenement

De Nederlandse vereniging Retromopsen organiseert hun eerste evenement;

Retromopsendag 2024

Graag nodigen we jullie uit op zaterdag 1 juni 2024, Leden en niet leden, jong & oud, iedereen is welkom! De retromopsendag vindt plaats in IJsselstein (Utrecht), centraal in Nederland en snel te bereiken vanaf de snelweg. Dit is een Gesloten evenement, dit houdt in dat je tickets moet bestellen om aanwezig te kunnen zijn. Op deze middag kunnen de retromopsjes lekker spelen terwijl de baasjes onder het genot van wat lekkers met elkaar bij praten. Het terrein is geheel omheind dus de honden kunnen los lopen. Let a.ub. zelf goed op je hondje! We verwachten wel dat je retromopsje sociaal gedrag vertoont, we willen geen ongelukken.

Er zijn een aantal workshops waarvoor jij en je hondje je kunnen opgeven, de tickets zijn hieronder te bestellen Let op: Vol=Vol. We hebben de volgende workshops; Hoopers, Balans & Coördinatie en Puppy kleuterklas.

Er staan ook nog een aantal leuke kraampjes waaronder ‘Nature Animal’, Biologische producten voor je trouwe viervoeter zoals soapbars, ehbo spray en wondpoeder.
‘Pelle ten Broeke meubels’ voor houten voederstandaarden, manden, speelgoedkisten en zelfs woondecoratie in retromops thema is daarbij aanwezig.

Ook zijn er verschillende hersenwerk-spelletjes aanwezig op de locatie.
Enthousiast geworden? lees dan gauw verder en/of bestel hier je ticket(s).

Opgeven voor de gezellige middag is mogelijk tot 17-05-2024

De retromopsendag vind plaats Bij trainingslocatie Cani-connect, het adres is: Lage dijk-Zuid 30, 3401VB te Ijsselstein. Deze locatie heeft onze vereniging afgehuurd voor de retromopsendag.

Inloop is van 13:45 tot 14:15 uur. Voor leden is deze middag gratis, hiervoor heb je een kortingscode ontvangen in de nieuwsbrief van April, partner en/of verdere volwassen betalen hetzelfde bedrag als de niet leden. Niet leden betalen €2,50 per persoon. Kinderen en de retromopsen zijn gratis.

Aan het einde van de middag, zo rond 16:15 uur nemen we weer afscheid. Wij zorgen ervoor dat het terrein weer schoon achtergelaten wordt. Mocht je hondje onverhoopt zijn behoefte gedaan hebben zou je dan zo vriendelijk willen zijn dit op te ruimen? Dit kan in de metalen prullenbak buiten.

Op de locatie is een toilet aanwezig. Binnenruimte, enkele statafels en klapstoeltjes. Ook is er een kraampje met koffie & thee en wat lekkers. Maar zelf consumptie meenemen is ook geen probleem.

Wandelroute

Parkeren: Op de Techniekweg thv van bedrijf “Lisman Vorkheftrucks” is langs de weg voldoende gratis parkeergelegenheid. Vanaf Lisman Vorkheftrucks BV loop je op de Techniekweg richting de Lage Dijk Noord. Je neemt hier de eerste afslag rechtsaf, je wandelt vervolgens rechtdoor en gaat door de fietstunnel. Hierna buigt de weg rechtsaf naar de splitsing; Lage Dijk Zuid – Lage Dijk West. Hier ga je linksaf naar Lage Dijk Zuid. Deze weg vervolg je tot het eerste adres aan je rechterzijde, nummer 30. Het is ongeveer 5 minuutjes lopen naar de locatie.

Hier staat iemand van de Nederlandse vereniging Retromopsen jullie op te wachten.