Tickets

Wil jij naar de retromopsendag? Ja natuurlijk wil jij dat!

Koop hier je tickets

Hieronder vind je de tickets voor entree en de workshops.
Let op; het is een besloten evenement, ook leden moeten dus de ticket bestellen voor entree en eventueel workshops (Bij de workshops geldt wel VOL=VOL).

Lid of geen lid, iedereen is welkom met- of zonder hond! We maken er een gezellige middag van boordevol leuke activiteiten. Aanwezige honden dienen sociaal te zijn naar soortgenoten, we willen tenslotte geen vervelende gebeurtenissen tijdens deze middag. Snuffel eens lekker langs de aanwezige kraampjes met honden woondecoratie, meubelstukken, natuurlijke oliën en zeepjes. Of kom lekker in beweging tijdens de workshops balans & coördinatie en/of hoopers. Voor de kleine viervoeters is er de leerzame Puppy kleuterklas. Tussendoor kan er ook gebruik gemaakt worden van leuke hersenwerkjes.

Praat gezellig bij met andere retromops eigenaren of zie nestgenootjes weer terug tijdens deze leuke dat in IJsselstein.

Ben je lid van de vereniging? Dan heb je via de nieuwsbrief een kortingscode ontvangen. Deze kan je invullen op de afrekenpagina. Neem je je partner en/of andere volwassenen mee? Dan moeten hiervoor tickets besteld worden voor niet-leden.

De factuur die ontvangt na het bestellen van de ticket(s) is gelijk ook je entreebewijs, zorg dat je deze bij de hand hebt bij de ingang van het evenement (digitaal of uitgeprint).

Meer informatie over het evenement vind je op www.nederlandseverenigingretromopsen.nl/evenement

Kom jij ook?