Informatief

Lid worden van de vereniging

Alfie van Nose for Quality
Wist je dat?

Je lid kunt worden van onze vereniging?

Ben je in het bezit van een retromopsje of wil je graag een retromopsje, dan kun jij je aanmelden als lid.
je ontvangt dan vier keer per jaar de digitale nieuwsbrief met daarin aankondigingen van dekking en geboorte. Je vind daar eventuele nieuwe wet- en regelgeving. Volgend jaar zullen we ook leuke activiteiten organiseren waar je als lid van harte welkom bent, de data zullen gepubliceerd worden in onze nieuwsbrief.
We hebben contact met een aantal bedrijven en hiervan kun je leuke korting acties verwachten. Kortom, mits dit niet!
Het lidmaatschapsgeld mag zelf bepaald worden iedereen is welkom en op deze manier kan iedereen voor zichzelf bepalen wat hij/zij kan missen.

Fokkers kunnen zich aanmelden door de daarvoor bestemde pagina hun gegevens in te vullen, zij krijgen dan automatisch de inlog zodat ze alle benodigde formulieren in kunnen vullen voor hun hondjes die ze nodig hebben om ermee te kunnen fokken.

Mocht het niet lukken kan je ons altijd per mail benaderen.
Wie zien je graag tegemoet als nieuw lid!

Hoe je lid kunt worden lees je meer over door op onderstaande knop te drukken.

Laat een antwoord achter