Evenement: Retromopsendag 2024!

Ons allereerste evenement van de vereniging

Retromopsendag 2024

Wil jij naar de retromopsendag? Ja natuurlijk wil jij dat!

Lid of geen lid, iedereen is welkom met- of zonder hond! We maken er een gezellige middag van boordevol leuke activiteiten. Snuffel eens lekker langs de aanwezige kraampjes met honden woondecoratie, meubelstukken, natuurlijke oliën en zeepjes. Of kom lekker in beweging tijdens de workshops balans & coördinatie en/of hoopers. Voor de kleine viervoeters is er de leerzame Puppy kleuterklas. Tussendoor kan er ook gebruik gemaakt worden van leuke hersenwerkjes.

Praat gezellig bij met andere retromops eigenaren of zie nestgenootjes weer terug tijdens deze leuke dat in IJsselstein.

Let op; het is een gesloten evenement, ook leden moeten dus de ticket bestellen voor entree en eventueel workshops. Aanwezige honden dienen sociaal te zijn naar soortgenoten, we willen tenslotte geen vervelende gebeurtenissen tijdens deze middag.

Klik op onderstaande knop om meer te weten te komen over het evenement en de tickets

Laat een antwoord achter